Stichting De Ombudsman

Wet Werk en Bijstand. Laatst bijgewerkt op 13-6-2012. Iedereen die in Nederland woont en die geen of een te laag inkomen heeft om in het levensonderhoud te voorzien, kan een uitkering krijgen op grond van de Wet Werk en Bijstand WWB. Om in aanmerking te komen voor een bijstandsuitkering moet u zich inschrijven als werkzoekende bij het UWV WERKbedrijf dit kan via www.werk.nl. U kunt onder andere géén beroep doen op de WWB als. Huishoudinkomenstoets met terugwerkende kracht weer afgeschaft! 65 jaar of.

OVERVIEW

This web page stichtingdeombudsman.nl currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have explored eleven pages inside the domain stichtingdeombudsman.nl and found four websites associating themselves with stichtingdeombudsman.nl.

STICHTINGDEOMBUDSMAN.NL RANKINGS

This web page stichtingdeombudsman.nl has seen varying quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for stichtingdeombudsman.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingdeombudsman.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingdeombudsman.nl

WHAT DOES STICHTINGDEOMBUDSMAN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingdeombudsman.nl Mobile Screenshot of stichtingdeombudsman.nl Tablet Screenshot of stichtingdeombudsman.nl

STICHTINGDEOMBUDSMAN.NL HOST

Our parsers discovered that a single page on stichtingdeombudsman.nl took two thousand and sixty-three milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
50.118.59.16

I caught that this website is utilizing the Apache server.

Stichting De Ombudsman

DESCRIPTION

CONTENT

This web page stichtingdeombudsman.nl states the following, "Iedereen die in Nederland woont en die geen of een te laag inkomen heeft om in het levensonderhoud te voorzien, kan een uitkering krijgen op grond van de Wet Werk en Bijstand WWB." We saw that the website also said " Om in aanmerking te komen voor een bijstandsuitkering moet u zich inschrijven als werkzoekende bij het UWV WERKbedrijf dit kan via www." It also said " U kunt onder andere géén beroep doen op de WWB als. Huishoudinkomenstoets met terugwerkende kracht weer afgeschaft! 65 jaar of."

SEEK SUBSEQUENT DOMAINS

Stichting De Peelbloem Camping

Welkom bij Stichting De Peelbloem. Binnen onze Stichting vindt u, naast de Dagbesteding ook een heerlijk rustige Camping. Een unieke en authentieke omgeving voor de deelnemer met een verstandelijke beperking, die met passie en volle aandacht wordt begeleidt. Een mooie plek in de Peel die door de kleinschaligheid u een ontspannen en rustige vakantieplek biedt. Om direct online te reserveren. Camping De Peelbloem is dankzij de be.

Stichting de Pyramide Home

De lezingen worden gegeven in Oud-Beijerland. Iedereen die geïnteresseerd is kan zich voor één of meerdere lezingen inschrijven. Op de hoogte blijven? Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, lezingen en workshops? Vul dan je naam en e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail met een link om je aanmelding te bevestigen. Niet raden maar weten! .

Stichting De Ster Stichting de Ster

Sterkampen staan voor ontwikkeling door vriendschap en plezier. Want het mooiste wat een kind kan worden is zichzelf. Wat wil jij leren? Wil jij leren om minder snel boos te worden, minder verlegen of bang te zijn, nieuwe vrienden te maken? Of vind je het lastig om die vriendschappen te houden? Vind je het lastig om grenzen aan te geven of voor jezelf op te komen komen? Of ben je heel slim, maar vind je het hierdoor lastig om contact te maken met leeftijdsgenootjes? Maankamp is de.

De Tussentijd

Tussenschoolse opvang in een veilige, gezellige en ontspannende omgeving. Eén op de drie kinderen in Nederland luncht regelmatig op school. Het is een moment voor versterking en ontspanning van lichaam en geest. Na een goede lunchpauze weer fris aan het middagprogramma beginnen. Dat is gunstig voor de schoolprestaties.

Stichting de Waarden Stichting voor interconfessioneel basisonderwijs

Welkom op de website van Stichting De Waarden; een stichting voor interconfessioneel basisonderwijs. In 2013 telde Stichting De Waarden 3 Brede scholen. Stichting De Waarden Kristallaan 1 4761 ZC Zevenbergen.